Урядова телефонна "гаряча лінія" почне працювати в цілодобовому режимі з 2014 року. Про це заявив віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул, передає ubr.ua. Міндоходов повідомило про найближчі "гарячих лінії":
"З 2014 року буде розширено спектр послуг, зокрема надаватимуться консультації з адміністративних послуг держави. І це буде переходити на цілодобовий режим", - сказав Вілкул у п'ятницю, 2 серпня, під час відвідування урядового контактного центру в Києві.
 
За словами віце-прем'єра, на сьогодні довіра громадян до "гарячих телефонних ліній" і ефекту від дзвінків на них збільшується.
 
Він зазначив, що в день урядовий контактний центр на даному етапі приймає близько 2 тис. дзвінків, а в цілому з початку року було прийнято понад 26 тис. звернень, що у 1,8 разів більше, ніж за відповідний період 2012 року.
 
Вілкул особливо підкреслив, що близько 90% питань, що надійшли на "гарячу лінію" уряду, вирішуються, а 10% поки знаходяться в стані рішення.
 
"Сучасній європейською практикою забезпечення зворотного зв'язку між громадянами і владою є "гаряча лінія ". Кращою практикою є, коли питання знімається з контролю лише тоді, коли воно на 100% вирішене", - підкреслив Вілкул.
 
За словами віце-прем'єра, найбільша кількість питань, з якими люди звертаються на "гарячу лінію", стосуються їх соціального захисту та питань житлово-комунального господарства.

Він також зазначив, що на сьогодні Центр працює з нормальним навантаженням, але в разі необхідності він буде розширюватися.

Інф.: ubr.ua
 

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити