Результати “Інтернет екзит-полу’ будуть опубліковані на порталі 28 жовтня о 20:00.
Опитування проводиться ТОВ “УКРНЕТ” за власною ініціативою і не ставить за мету проконтролювати, порівняти або оцінити чесність результатів виборів. Результати опитування на порталі UKR.NET не є репрезентативними для населення України - вони покажуть, за яку політичну силу віддавали свої голоси користувачі порталу UKR.NET (місячна аудиторія UKR.NET у віці 18 років і старше становить 4,55 млн. українських Інтернет-користувачів). Інф. КОНТРАКТИ.UA
Доводиться зараз часто чути: мовляв, такої брудної й важкої виборчої кампанії ще не було. Говорять це люди, які безпосередньо залучені до виборчого процесу. Говорять і мас-медіа. Хоча, здається, кожні чергові вибори в нас все брудніші й тяжчі. А результати їхні все гірші й гірші...
У нас народ, направду, добрий – ось тільки електорат нікудишній.
І, зрештою, це майже прописна істина: кожен народ заслуговує на ту владу, яку має. Власне, влада – це дзеркало народу. Частіше б нашому люду дивитися в це дзеркало.
Про це йдеться у статті проректора Острозької академії Петра КРАЛЮКА на Радіо Свобода
Напередодні виборів у Верховну раду України ініціативна група "Перше грудня" звернулась до всіх учасників виборів із зверненням:
“Берімо відповідальність на себе”
Дорогі співвітчизники!
Виконуючи свій життєвий обов’язок, звертаємося до вас, щоб напередодні парламентських виборів 28 жовтня 2012 року мобілізувати — серед нас і задля нас усіх — морально стійкий настрій.
Україна — зневірена. Ця зневіра є вже душевною хворобою. Її найглибша причина — не зовнішня, залежна від політики, багатіїв, влади чи опозиції. Зло, яке відчуваємо, бачимо й усвідомлюємо щодня, — це лише наслідок, який загострює наш стан. Найжорстокіша причина — у нас самих.
 Вибори, які ще не завершилися, вже можна назвати нечесними. У цьому винні цинізм і мракобісся влади. У тому винні легкодумство і відсталість опозиції. У тому винні інертність та споживацтво суспільства. Не знаю, як склалася б доля кампанії, якби Тимошенко і Луценко були на волі. Але їх відсутність відчувалася. Виявився очевидний дефіцит куражу і запалу, імпровізації і дотепності, запеклості і напору. Усього того, що надає політичному заходу смак справжньої боротьби. Хоровод лакованих гасел, заучених фраз і нудних облич не мобілізовував виборця, а швидше, збільшував його розгубленість. Про це йдеться у статті Сергія Рахманіна у Дзеркалі тижня. Детальніше
17 жовтня на порталі Воля народу завершується онлайн-голосування виборців, яким запропоновано визначитись: “За яку політичну силу ви проголосуєте на виборах до Верховної Ради України?” У Інтернет-голосуванні, розпочатому 6 серпня 2012 року, станом на 17 жовтня взяли участь 3910 чоловік. Згідно з його результатами в український парламент проходять три політичні сили: ОО “Батьківщина” (48,2% голосів), ВО “Свобода” (33,3% голосів) і партія “УДАР” (6,1% голосів). Не долають 5%-й бар’єр: Партія регіонів (3,3%), КПУ (2,0%), “Україна – вперед” (0,4%). Готові проголосувати за іншу партію 2,2% і не підтримують жодної політичної сили 4,5% виборців.
Попередні результати Інтернет-голосування були оприлюднені 25 вересня. За останні три тижні ОО “Батьківщина” покращила свій результат на 3,6%, а Партія Регіонів – знизила свій на 0,3%.
Українців найбільше дратує передвиборча реклама Партії регіонів
Політична реклама, яку партії використовували під час нинішньої виборчої кампанії, не мала досить значного впливу на перерозподіл електорату і зміну намірів громадян підтримати ту чи іншу партію. ЇЇ вплив визнали лише 20% виборців. Про це заявив завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Павло Фролов.
"Вплив політичної реклами на свій електоральний вибір тією чи іншою мірою визнає лише кожний п'ятий респондент, тобто 20%. І це при тому, що рекламу бачили і можуть пригадати понад 90% опитаних", - сказав П.Фролов.
 Кандидати у народні депутати витрачають на виборчу кампанію значно більше, ніж декларують у своїх офіційних бюджетах. Такі результати отримали експерти громадської ініціативи “Звідки?“ після проведення моніторингу фінансових витрат кандидатів у народні депутати.
Аби отримати від виборця голос на свою користь, кандидати вдаються до різних способів – від пожертв на церкву до світлового шоу в дельфінаріях, - йдеться в публікації на Радіо Свобода. Детальніше
В уяві середньостатистичного українського виборця ідеальний народний обранець є українськомовним прихильником зближення з Росією і непричетним до бізнесу господарником. Також виборець вважає перевагою кандидата-мажоритарника, якщо той може використати бюджетні кошти на облаштування округу. Соціологи дійшли висновку, що за останні два десятиліття виборці стали більш прагматичними і менш романтичними.
Українцям імпонують політики, які виступають за поступові перетворення, а не за швидкі й радикальні реформи. Експерти стверджують, що уявлення про оптимального політика зумовлені насамперед консерватизмом українського виборця. Про це йдеться у статті Дмитра Шурхала для Радіо Свобода
На порталі Воля народу триває онлайн-голосування виборців, яким запропоновано визначитись: “За яку політичну силу ви проголосуєте на виборах до Верховної Ради України?” У Інтернет-голосуванні, розпочатому 6 серпня 2012 року, станом на 25 вересня взяли участь 2280 чоловік. Згідно з його результатами в український парламент проходять три політичні сили: ВО “Батьківщина” (44,6% голосів), ВО “Свобода” (33,6% голосів) і партія “УДАР” (6,6% голосів). Не долають 5%-й бар’єр: Партія регіонів (3,6%), КПУ (2,4%), “Україна – вперед” (0,4%). Готові проголосувати за іншу партію 2,8% і не підтримують жодної політичної сили 6% виборців. Детальніше
Регіонали переконують кримчан, що знання української робить їх тупішими
На думку авторів телевізійного ролика Партії регіонів спілкування українською мовою веде до безграмотності. ПР рекламує себе в Криму за допомогою протиставлення української і російської мов. Зокрема героїня ролика скаржиться на те, що її дитина змішує слова з обох мов. Через це "матуся" переживає, що її чадо виросте безграмотним. "Мій синочок половину слів говорить українською, половину - російською. Взагалі не зрозуміло, на якій мові він після цього садка вчитися буде. Вдома все російською. Так він грамотним ніколи не стане", - робить висновок дівчина з ролика.
|
|