Голови конституційних громад і експерти рішуче відкидають запропоновані зміни Основного Закону
Народ стає гарантом додержання чинної Конституції України.
26.08.2015 у Петропавлівській Борщагівці, під Києвом пройшли Другі загальні збори голів конституційних територіальних громад України та громадівських активістів. На зборах було прийнято кілька звернень (звернення до Ради Європи було оприлюднено раніше). Пропонуємо Вашій увазі звернення зборів до Верховної Ради України, в якому піддається нищівній і аргументованій критиці спроба влади нав'язати суспільству антинародні зміни до Конституції:

                                                                                           Верховна Рада України
                                                                                           Комітети Верховної Ради України

                                    
                                         Звернення загальних зборів
                    голів конституційних територіальних громад України
                                         та громадівських активістів


1 липня 2015 р. Президентом України до Верховної Ради України було подано Проект Закону "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)" (номер реєстрації 2217а від 01.07.2015, редакція від 15.07.2015). Оскільки в процесі розробки цього законопроекту розробники не оприлюднювали ні потреби внесення змін, ні офіційного тлумачення пропонованих нововведень або змін до Конституції України, конституційні територіальні громади очевидно не можуть погодитися з таким перебігом псевдо-конституційного процесу.

Ми, як представники конституційних територіальних громад, які користуються інструментом безпосереднього управління - загальними зборами, встановили свої правила місцевого життя у відповідності зі справжнім, а не перекрученим вами текстом Європейської хартії місцевого самоврядування, вважаємо, що пропоновані Проектом Закону «Про внесення змін до Конституції України зміни (щодо децентралізації влади)» (номер реєстрації 2217а від 01.07.2015, редакція від 15.07.2015) є антиконституційними. Зокрема, вважаємо неконституційними, такими що порушують наші конституційні права і свободи, суперечать інтересам народу, обмежують права громадян України, фактично ліквідують систему місцевого самоврядування європейського зразка в Україні положення статей 85, 106, 118, 119, 121, 133, 140, 141, 142, 143,144, Перехідних положень Проекту Закону «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)».

Вважаємо, що прийняття пропонованих змін до Конституції України несе загрозу національній безпеці, формує передумови для узурпації влади, здійснює відверте викрадення національного багатства, фактично створює передумови для ліквідації інституту власності конституційних територіальних громад.

Зазначимо, що система розселення в Україні формувалася тисячоліттями і забезпечувала спроможність (життєздатність) територіальних громад саме в межах існуючих адміністративно-територіальних одиниць (сіл, селищ, міст).
Через надмірно жорстку централізацію управління в Україні, у територіальних громад на сьогодні вилучено основні ресурси їх розвитку – землі, лісові та водні ресурси, податкові надходження. Цілком очевидно, що дотаційність та неспроможність територіальних громад зумовлена штучно, чим забезпечений тотальний контроль органів держави над їх розвитком - тобто органами держави порушено ст. 5 Конституції і узурповано владу.

Можемо засвідчити, що така надмірна централізація за рейдерського вилучення у конституційних територіальних громад ресурсів їх розвитку є узурпацією влади, і стала фактично економічним геноцидом сільських громад. Вже втретє після аналогічних дій комуністичних режимів Хрущова та Брежнєва.

На даний час відбувається так зване «добровільне» об’єднання територіальних громад. Втім у поєднанні з пропонованими змінами до Конституції України забезпечуватиметься руйнування історично сформованої системи розселення українців, а також за оцінками експертів чергова депопуляція сільських територіальних громад.

Окремо зазначимо, що будь-який проект нормативно-правового акту, а тим більше змін до Конституції формується на підставі соціально-економічного, соціально-культурного, політичного обґрунтування потреби змін, що пропонуються.
Повинні бути оцінені ймовірні загрози та ризики впровадження пропонованих змін, а також оцінений позитивний ефект від пропонованих впроваджень.

Досі не оприлюднено жодних соціально-економічних, соціально-культурних, політичних обґрунтувань потреби внесення змін до статей 85, 106, 118, 119, 121, 133, 140, 141, 142, 143, 144, Перехідних положень Конституції України. А отже внесення цих змін без належної нормативно-правової, соціально-економічної, культурної оцінки є неприпустимим.

Крім цього зазначимо, що розробка і внесення на розгляд Верховної ради Проекту Закону «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)" відбувалося в умовах утаємниченості, повної закритості від народу України інформації щодо розробки та подання цього законопроекту на розгляд Венеційської комісії, Верховної Ради України. Пропонований проект змін до Конституції не пройшов належного обговорення ні в експертному середовищі, ні серед громадян держави, розроблений кулуарно. Таким чином, при підготовці цього законопроекту порушено положення ст. 38 Конституції України, якою визначено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами.

Оскільки зміни до Конституції змінюють права усіх громадян України, розробка і внесення на розгляд Верховної ради України згаданого проекту є також свідченням порушення ст. 5. Конституції України, відповідно до якої носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

Вважаємо, що пропоновані зміни не можуть бути внесені до Конституції згідно з положеннями ст. 157 Конституції України, оскільки вони звужують наші права та згідно з положенням ст. 5 Конституції України (ніхто не може узурпувати державну владу) сприяють узурпації влади в Україні.

Якщо ж ви, користуючись рішенням квазіконституційного суду (достатньо одного факту фіктивного засновника у реєстраційній справі, якого просто не існує), проти членів якого відкрито чисельні кримінальні провадження, а деяких принципових суддів завбачливо звільнено з порушенням чинного законодавства, все ж проголосуєте за означені зміни, ми вимушені нагадати вам, що усі органи державної влади в Україні мають право діяти в Україні лише за спеціальним дорученням територіальних громад (стаття 173 Цивільного кодексу України).

Ми вам такого доручення, у питанні змін до Конституції зокрема, не даємо. Тому ваше рішення буде незаконним.

Владою в Україні є народ, майно якого зафіксовано датою 28.10.1990 р. Відповідно до Закону №404 від 24.10.1990 р. На той момент покаранням за планований вами злочин був розстріл.

Олексевич Роман, с. Прибужани, Львівська область,
Котяш Олександр, с. Залужжя, Рівненська область,
Скалов Геннадій, м. Жмеринка, Вінницька область,
Нос Наталія, с. Ковалівка, Полтавська область,
Нос Юрій, с. Ковалівка, Полтавська область,
Степаненко Володимир, м. Павлоград, Дніпропетровська область,
Докіль Юрій, с. Чайківка, Житомирська область,
Докіль Наталія, с. Чайківка, Житомирська область,
Михайленко Людмила, с. Чайківка, Житомирська область,
Коваль Степан, с. Медвежа, Львівська область,
Флюнт Мирон, с. Модричі, Львівська оюласть,
Кюрпек Олександр, с. Токарі, Сумська область,
Болдарєв Єлизавета, с. Токарі, Сумська область,
Хомуляк Степан, с. Лисиничі, Львівська оюласть,
Огородняк Микола, с. Приборівка, Вінницька область,
Чернецький Андрій, с. Приборівка, Вінницька область,
Джамалова Олеся, с. Хотів, Київська область,
Назар Мухачов, Українське Козацьке Військо,
Януль Олександр, смт. Цумань, Волинська область,
Колотило Дмитро, с. Тюдів, Івано-Франківська область,
Полівчак Олег, м. Івано-Франківськ,
Вуйцік Олександр, м. Косів, Івано-Франківська область,
Волосянко Любомир, Івано-Франківська область,
Ліщенко Анна, м. Київ,
Скомотчук Марія, с. Верховина, Івано-Франківська область,
Пархонюк Ворлодимир, Київ,
Телятніков Олег, м. Київ,
Король Людмила, с. Петропавлівська Борщагівка, Київська область,
Плотнікова Інна, м. Київ,
Савчак Іван, с. Миколаїв, с. Підсоснів, Львівська область,
Іващишин Ігор, с. Ставчани, Львівська область,
Аванісов Олександр, с. Вишневе, Дніпропетровська область,
Федюшко Михайло, с. Переможне, с. Старичі, Львівська область,
Беднарчук Сергій, с. Гаї, Львівська область,
Маринович Павло, м. Львів,
Католик Віктор, м. Львів,
Бажанюк Василь, м. Луцьк,
Кеня Андрій, с. Копичівка, Чернігівська область,
Бельмеж Святослав, с. Верховина, Івано-Франківська область,
Дутчак Петро, с. Делієве, Івано-Франківська область,
Волошиннок Іван, с. Кривопілля, Івано-Франківська область,
Гурняк Ігор, Львів,
Білоцерківська Рімма, м. Сєверодонецьк, Луганська область,
Ковальчук Володимир, м. Хмельницький,
Сахно Василь,
Сіраменко Іван та інші громадяни України.


Інф.: Територіальні громади України

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh