Володимир Пилипчук: Реальна вартість ГТС України - не менше 250 млрд. доларів!
"Оцінка ГТС України в 25-36 млрд. дол. - це підготовка найбільшої і наймасштабнішої АФЕРИ "нової влади"... Так вважає провідний український економіст, академік Академії економічних наук України Володимир Пилипчук. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook:
"- Перше - оцінка вартості активів монополіста - абсолютно не вірна методологічно... За потенційною прибутковістю оцінюються активи тих фірм, що працюють лише в конкурентних умовах... ГТС - монополія.
- Вартість активів монополії слід оцінювати за відновною вартістю - тобто, скільки коштувала б побудова аналогічної ГТС в нинішніх цінових умовах...

Довідково - вартість будівництва 1-го кілометра газогону нової влади "Північний потік" обійшлася Росії чуть більше 9 млн.доларів (за 1 км).
- Яка ж відновна вартість ГТС України? ГТС України має сумарну продовженість трубопроводів у 37 тисяч км. Якщо 37 тисяч км помножити на вартість будівництва 1 км (9 млн. дол/км), то отримаємо... 339 млрд. доларів! Тобто, для того, щоб побудувати ГТС, рівноцінну ГТС України треба було б витратити 339 млрд. дол.

- Звичайно, що ГТС України потребує модернізації... Аналіз вартості модернізації української ГТС - висвітлюється в різних джнрелах... у межах від 3,5 до 10 млрд. доларів.
- Тобто, якщо Уряд збирається її продавати, чи створювати консорціум (із внеском ГТС як своєї долі в консорціумі), то її вартість має бути об'явленою не менше 250 млрд. доларів!!!
Все інше, то є замах на вчинення кримінального злочину.... замах на хабарництво у фантастично великих розмірах...", - застерігає Володимир Пилипчук.

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh