Міжвідомча комісія під головуванням першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка, прийняла рішення дозволити експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину. Про це повідомляє прес-служба Крюківського вагонобудівного заводу, інформує УНН.
Комісія, яка 5 квітня працювала на заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев'ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва ПАТ "КВБЗ" відповідають умовам технічного завдання. А їх технічні характеристики і конструкція - сучасному світовому рівню аналогічної продукції відповідного класу.

"Більше 180 підприємств України плюс партнери з СНД і далекого зарубіжжя постачають вузли та комплектуючі для національних електропоїздів. Локалізація виробництва в Україні становить 70 відсотків, створено понад 5000 нових робочих місць. У проекті взяли участь науково-дослідні інститути, державні установи", — наголошується в повідомленні.

Поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 — близько 6 тисяч. Крюківський вагонобудівний завод отримав замовлення від «Укрзалізниці» на виробництво 10 подібних потягів.
Міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу формується з 9 вагонів. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках може бути збільшена до 200 км / год.

Обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Цей пристрій дозволяє зберегти електропоїзд і його пасажирів в аварійних ситуаціях.

Електропоїзд має вагони 1-го, 2-го і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів. Всі внутрішні приміщення поїзда відносяться до житлової зони, тобто в будь-який час року у всіх приміщеннях забезпечується комфортна температура, включаючи тамбури та перехідні міжвагонні зони.
В одному з вагонів електропоїзду обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації.

Кожен вагон обладнаний потужною власною акумуляторною батареєю, що забезпечує тривалу підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в аварійних ситуаціях.

Для виключення ситуації, при якій в зимовий час може бути відключено опалювання, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування по потужності.

Під час поїздки пасажири всіх вагонів інформуються електронним рядком, що біжить, про реальну швидкість руху, температуру зовнішнього повітря, час в дорозі і час до пункту призначення.
З метою забезпечення безпеки в кожному пасажирському салоні та кожному тамбурі встановлені відеокамери спостереження. У поїзді застосовані вхідні зсувні двері, що забезпечують високу щільність, разом з тим вони обладнані функцією, що виключає защемлення пасажира.

Крісла 1-го і 2-го класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів — розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу та верхнього одягу.

Інф. та фото: unn.com.ua

Коментарі