Голова правління "Укрзалізниці" Олександр Камишін підтримав рішення уряду про поступовий перехід на вузьку європейську колію
Про це Олександр Камишін сказав у інтерв’ю російському виданню Медуза.
"Історично так склалося, що ми були у Радянському Союзі, де ширина колії була 1520 міліметрів. Але ця війна показала, де насправді наші брати й куди треба рухатися. У Європі ширина колії 1435 мм. Тому ми розвиваємо своє колійне господарство на вузькій колії, що дозволить нам швидше інтегруватися до Європи. Ми тягнемо вузьку колію від кордону, розвиватимемо її далі. З Росією нас більше нічого не поєднує".
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Це сповільнює рух вантажів і пасажирів.

Камишін додав, що і Євросоюз працює над розвитком своєї інфраструктури, тому що її виявилось недостатньо для перевезення вантажів з України.

«Європа завжди була досить ефективною. Якщо є 100 тонн вантажів, то термінали розраховані на 100 тонн вантажів. А коли з’являються нові обсяги вантажу, термінали до цього не готові… Європа дуже рада цим новим обсягам вантажів, бо вони можуть заробити на цих нових обсягах. Більше їм такої кількості нових вантажів ніде не знайти. Тож європейські країни вже працюють над розширенням своєї інфраструктури»
— Олександр Камишін, голова правління АТ «Укрзалізниця»
Нагадаємо, прем’єр-міністр Денис Шмигаль заявив, що Україна почне поетапно переводити залізницю на європейську колію, аби з’єднати її з країнами ЄС. Спочатку євроколія з’єднає великі залізничні вузли й великі міста, а потім мережу поступово будуть розширювати по всій країні.

На сьогодні єдина в Україні колія європейського зразка функціонує від західного кордону до міста Мукачево.

У лютому Львівська ОДА, «Укрзалізниця», Рава-Руська і Добросинсько-Магерівська громади підписали меморандум про відновлення євроколії між Рава-Руською і державним кордоном. Документ передбачає оновлення залізничного сполучення між Варшавою та Львовом за президентською програмою «Велике будівництво».

Минулого року Кабінет міністрів визначив порядок використання коштів на будівництво європейської колії, що буде запущена із Чопа до Ужгорода. Обласний центр стане пересадочним вузлом на поїзди до Європи.

Інф.: ua.news


Коментарі