21 вересня в Києві, у галереї "Карась" було оголошено результати творчого конкурсу на виборчу тематику "АРТ-вибір". Проект, який організований Незалежною Асоціацією телерадіомовників за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, не співпрацює із жодною політичною силою, а має на меті спонукати українців виконати свій громадянський обов’язок. У конкурсі взяли участь громадські активісти, журналісти, представники телерадіокомпаній та студенти, яким не байдуже майбутнє своєї країни.  Проект, у якому чотири номінації: Конкурс слоганів, Конкурс малюнків-демотиваторів, Конкурс аудіороликів, Конкурс відеороликів на дві теми – "Прийди і проголосуй!" та "Не продавай свій голос!", стартував 2 липня 2012 року.

Переможцями конкурсу на найкращий слоган стали: Михайло Роль із слоганом "На кухні не галасуй! Прийди і проголосуй!" та Іван Гавриляк із слоганом "Справа на хвилину, а результат на 5 років".

Переможцем конкурсу аудіороликів став Олексій Філатов та творча група Copy Riot із роликом "Слова". 

У конкурсі малюнків-демотиваторів перемогу здобули Владислав Гладкий із малюнком "Не прогав свій голос" та Шевчук Наталія із творчою групою "Автор Невідомий" із роботою "Ти не можеш вплинути на гру, в якій не береш участі".

Переможцем у конкурсі відеороликів став Микита Худяков із роботою "Навіть Mario голосує".
Два других місця посіли Аліна Опанасенко з роботою "Голос – твоя сила" та Максим Люков із роботою "Втрачений голос - втрачена країна".
Три третіх місця зайняли: Віктор Килимар із роботою "Вибори – день, коли влада у країні - це Ти", Наталя Шевчук та творча група "Автор Невідомий" із роботою "Помідорки" та Олександр Телюк із Тетою Цибульник із роботою "Пригоди гречки на виборчому майданчику".

Роботи-переможці "ART-вибору" презентуватимуть у рамках соціально-інформаційної кампанії на обласних ЗМІ та в Інтернеті. Ці роботи покликані переконати інших у необхідності подбати про майбутнє країни і прийти на вибори.

Вітаємо переможців!


Інф.: facebook.com/Artvybir

Коментарі