Міжнародна антивірусна компанія ESET провела масштабне опитування на тему того, чи цікавлять роботодавців особисті акаунти претендентів у соціальних мережах
В опитуванні взяло участь більше 1500 користувачів і понад 60 компаній-роботодавців з таких галузей, як телекомунікації, консалтинг, аудит та фінанси. Інтернет-користувачам ставили питання: "чи ви коригуєте інформацію (або доступ до неї) в своїх профілях в соціальних мережах, перебуваючи в активному пошуку роботи?".
 
За результатами опитування, лише 29% користувачів як-небудь редагують зміст акаунтів соціальних мереж при пошуку роботи (видаляють фото і відео сумнівного змісту, вичищають список друзів, ставлять більш привабливу аватарку і т.д.), повідомляється в прес-релізі компанії.
 
Ще 15% опитаних використовують налаштування приватності сервісів, заздалегідь припускаючи, що їх особисті профілі можуть зацікавити роботодавців. Вони приховують від сторонніх очей персональну або компрометуючу інформацію, обмежуючи її видимість «тільки для друзів», або «для себе».
 
Тим не менш, 56% шукачів нічого не змінюють у своїх профілях — не коригують зміст, не обмежують видимість, не приховують друзів і навіть не видаляють коментарі або зображення з ненормативною лексикою. На думку більшості користувачів, ця інформація нецікава стороннім людям.
 
Проте роботодавці так не думають — за даними опитування, проведеного компанією FutureToday за замовленням компанії ESET, 65% роботодавців переглядають соціальні профілі кандидатів, які надіслали їм резюме. Переважна більшість з них враховують зібрану таким чином інформацію, приймаючи рішення щодо того чи іншого кандидата.
 
Користувачі різних соціальних сервісів і спільноти ESET Club, в яких проходило опитування, виявили рідкісну одностайність у своїй безтурботності — від 55% (Однокласники) до 61% (Facebook та ESET Club) опитаних не замислюються про те, що їх профілі в соцмережах можуть зацікавити роботодавця.
 
Обережні шукачі по-різному готуються до пошуку роботи — так, зміст своїх акаунтів змінюють 30% користувачів ВКонтакте і лише 14% відвідувачів Facebook. Зате просунуті налаштування приватності застосовують лише 14% претендентів з Вконтакте, а з Facebook — 25%. В Однокласниках ці дві групи користувачів розділилися приблизно порівну (22% коригують зміст і 23% обмежують доступ стороннім особам).
 
Інф.: vkurse.ua

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити