Порошенко: кампанію спілкування з виборцями дуже намагаються перевести у формат вуличних заворушень
Вибори президента України намагаються зірватися, заявив чинний Президент України Петро Порошенко під час зустрічі з виборцями в Києві.
"Кампанію спілкування з виборцями дуже намагаються перевести у формат вуличних заворушень. Це вже навіть не брудна передвиборча технологія. Це спроба поставити під загрозу сам факт проведення виборів, зірвати їх", – сказав Порошенко під час виступу на Михайлівській площі.

9 березня, представники праворадикальної партії «Національний корпус» і її напіввоєнізованого крила «Національні дружини» влаштували акції з вимогами взяти під варту фігурантів звинувачень проекту «Бігус.інфо» в розкраданні в оборонній промисловості Олега Гладковського, якого називають наближеним до президента Петра Порошенка, і його сина Ігоря, а також арештувати їхні рахунки.

Акції відбулися спершу в центрі Києва, потім біля будівлі Адміністрації президента в Києві.

Пізніше цього ж дня у Черкасах після виступу мітингу Петра Порошенка представники «Національного корпусу» намагались заблокувати його кортеж. Почалася бійка. Активісти спробували прорватись на сцену, застосовуючи піротехніку, поліція застосувала силу.

Радник міністра МВС Іван Варченко​ повідомив, що 25 правоохоронців потребували медичної допомоги після сутичок у Києві і Черкасах 9 березня.

Вибори президента України відбудуться 31 березня.

Інф.: radiosvoboda.org

Коментарі

 

Коментарі  

 
0 #8 Мелхиседек 17.03.2019 21:56
Цитую Ігор:
голосуйте за українців, голосуйте за Гриценка, читайте його програму, бариги будуть на нарах, Україна буде процвітати.
Гриценко - Юшенко 2!!!
Цитувати
 
 
+1 #7 Ігор 17.03.2019 21:54
Не потрібно багато писати, блазень Зе, газовщиця Ю, рошен П, це хвороботворні віруси для України, вони нахабно рвуться до влади , їхня задача розвалити Україну, їм не потрібен український народ, вони брешуть , крадуть, здають нас ворогу, їхнє місце на нарах з конфіскацією, і їхнім спільникам, голосуйте за українців, голосуйте за Гриценка, читайте його програму, бариги будуть на нарах, Україна буде процвітати.
Цитувати
 
 
-1 #6 Мелхиседек 17.03.2019 19:18
Вот почему паРАШАнко уже сейчас ещё до проведения даже первого тура выборов так уверен в своей якобы "честной" победе на выборах. Результат выборов в данном случае может быть только один - паРАШАнко их выигрывает, причём как и он обещает сейчас - "честно". Если он пригрывает выборы, результата выборов как такового не будет вообще!!!!!!
Цитувати
 
 
-1 #5 Мелхиседек 17.03.2019 18:55
Если же до начала т.н. "выборов" не отправить паРАШАнка и его карманную ЦВК в оставку и не открыть уголовное преследование по факту фальсьсификации выборов президента Украины, выборы президента Украины потеряют всякий смысл, поскольку уже сейчас являюся нелегитимными, что уже сразу после их проведения открывает паРАШАнку путь для дальнейших манипуляций с ними как ему "заблагорассудит ся"!!!!! А заблагорасссуди тся ему в случае своего полного провала на выборах, заблокировать проведение каких либо выборов в Украине до тех пор, пока все его политические оппоненты не будут им уничтожены или физически или политически!!!! !!!
Цитувати
 
 
-1 #4 Мелхиседек 17.03.2019 18:42
Закон про "мову" - это технический закон, никакого отношения к языку не имеющий, но всего лишь призван накалить "страсти" по языку и тем самым полностью заблокировать работу парламента по выборам с тем, чтобы отвлечь его внимание от заказа ЦВК бюлетней сразу на два тура, что является фальсификацией делающей после этого невозможность проведения каких либо выборов вообще!!!!!!! Чтобы не дать паРАШАнку сорвать не только выборы президента но и в парламент, депутатам необходимо уже на ближайшей сессии и главное до начала т.н. "выборов", паРАШАнка и его ЦВК не просто отправить в отставку, но привлечь в полном составе к уголовной ответственности , и только затем переназначить новые выборы на новый срок!!!!!!!!
Цитувати
 
 
-1 #3 Мелхиседек 17.03.2019 18:28
На самом деле выборы президента Украины уже давно сорваны паРАШАнком, причём уже в первом туре, и никакая Россия к этому никакого отношения не имеет!!!!! Технология срыва выборов предельно проста и на этот раз реалисзована уже при помощи самой ЦВК. Именно ЦВК на этот раз использовал паРАШАнко, чтобы в случае своего не выхода во второй тур объявить выборы недействительны ми, чтобы т.о. сорвать проведение каких либо выборов вообще!!!! Для срыва выборов и объявления их результатов недействительны ми уже в первом туре, ЦВК заказала печать избирательных бюлетеней сразу на два тура, что является не просто нарушением, но объявлением результатов первого тура выборов как не определивших победителя!!!!! Т.о. ещё задолго до начала выборов, ЦВК уже объявила, результат первого тура выборов, как не принёсшего победителя. Тем самым ЦВК сфльсифицировал о результат первого тура выборов, ещё до его проведения, чем уже сорвала выборы президента Украины. Фальсификация результатов первого тура выборов даёт основание признать выборы не состоявшимися, что автоматически продлевает полномочия паРАШАнко как президента Украины, но уже на совершенно неопределённый срок. А значит, что сорвав выборы президента паРАШАнко будет блокировать назначение повторных выборов столько, сколько ему будет нужно для полного устранения своих политических оппонентов!!!!! !!!
Цитувати
 
 
+2 #2 Varnak 17.03.2019 17:58
Тимошенко про долю Авакова у разі її перемоги: «це не дівчаток міняти»
04 Березень 2019, 15:22

Лідерка партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко «не поспішатиме» змінювати Арсена Авакова на посаді міністра внутрішніх справ у разі її перемоги на виборах президента України. Так вона відреагувала на питання журналіста програми «Схеми: корупція в деталях» (спільний проект Радіо Свобода та телеканалу «UA:Перший»), чи залишиться Аваков головою правоохоронного відомства, якщо вона виграє вибори.

«Я думаю, що коли президент прийде, буде у президента дуже мало депутатів у парламенті, якщо ми переможемо, там 20 людей всього буде, 20 депутатів. І тому наше завдання – не одразу перетасовувати кадри, наше завдання – негайно прийняти нову Конституцію через всеукраїнський референдум… І тому я думаю, перше, що треба робити – це не «дівчаток міняти», а систему», – зазначила Тимошенко.

https://www.radiosvoboda.org/a/news-schemes-tymoshenko-avakov/29802606.html

------------------------------------------
А ви дивуєтеся, чому провокаторів з «Нацкорпусу» до сих пір не притягнули до відповідальност і.
Цитувати
 
 
+4 #1 Varnak 17.03.2019 17:56
Те, що робить «Національний корпус», є політичною грою – Палій
11 Березень 2019

Олександр Лащенко
Сутички біля адміністрації президента у Києві та спроби прориву до Петра Порошенка у Черкасах – природна реакція на «нерозслідуванн я» корупції в оборонці – це стверджував в ефірі Радіо Свобода речник партії «Національний корпус» Роман Чернишов. Він анонсував нові акції і «сюрпризи», якщо президент не виконає «ультиматуму», висунутого «Нацкорпусом». А політолог Олександр Палій такі дії «Нацкорпусу» називає «політичною грою» і «провокацією загострення». У свою чергу, радник голови МВС Іван Варченко повідомив, що кількість постраждалих правоохоронців від сутичок у Києві і Черкасах сягнула 25 осіб.?
....

Олександр Палій: На сьогодні у нас є один кандидат у президенти, який реально може виграти війну в Росії, який реально її виграє. Різноманітні внутрішні і зовнішні вороги нашої країни намагаються поставити нам некомпетентне керівництво країни у цю виборчу кампанію, яке зіллє все, розпродасть, яке буде маріонеткою Росії.

Тому роздмухуються такі історії, абсолютно на рівному місці. Історія не роздмухана, якщо вона існує з 2015-го, з 2016 року у слідстві. Але вона виникає перед виборами.

Все, що міг президент, відповідно до своїх повноважень, зробив – відправив у відставку Гладковського, закликає провести негайно розслідування і незалежний аудит найвпливовішими фірмами у світі. Він – не суд, навіть не прокуратура.

Те, що робить «Нацкорпус» зараз, – це просто політична гра. «Нацкорпус» висуває апріорі нездійсненні вимоги, зокрема, щоб президент нібито підняв трубку і наказав судді і прокурору якісь здійснити дії. Свідомо провокується загострення, щоб відпрацювати те, що замовлено проти кандидата в президенти Порошенка.

https://www.radiosvoboda.org/a/vasha-svoboda--nackorpus-politychna-hra/29815584.html
Цитувати