Володимир Пилипчук: Досить "гратися у штайнмаєра"!
Сам факт існування цієї проблеми є свідченням неякісно проведеної українською стороною підготовки юридичних аспектів переговорного процесу.
- Те, що "мінські угоди", які передбачають федералізацію України, внесення змін у Конституцію, амністію бойовиків, власних, не підконтольних Україні - прокуратури, міліції nf ін. - абсолютно шкідливі, і я про це неодноразово вже писав.

- Те, що "мінські угоди" утопія без чітко узгодженого графіку і послідовності виконання її положень - я також уже писав...

- Але повернімося до послідовності кроків в реалізції тієї частини угод, які потрібні, але в яких неузгоджена відповідь - а коли вони можуть бути здійснені, Тобто, питання КОЛИ - відкрите? Питання, навколо яких нині воюють, які називаються "формулою Штайнмаєра"... Суть розбіжностей в тому, що раніше - вибори в в ОРДЛО на нинішніх умовах і вимогах Путіна-Штайнмаєра, а потім виведення бандитських формувань з Донбасу, чи навпаки?

- Сам факт існування цієї проблеми є свідченням неякісно проведеної українською стороною підготовки юридичних аспектів переговорного процесу і послідовності кроків у цьому нвпрямку...

- На мою думку, ДО розгляду "формули Штайнмайера", українська сторона мала б поставити і отримати ствердну відповідь на наступні запитання:
1. Вибори в ОРДЛО - це вибори депутатів в держдуму росії, чи в Верховну Раду України?
2. Якщо в ВР України, то за якими законами вони мають відбуватися - російськими, чи Українськими?
3.Якщо Українськими, то за Конституцією України вони передбачені вільними, і не передбачені під дулами окупаційних військ і незаконних збройних формувань. Як бути?
4.Хто визначатиме межі територіій виборчих округів і дільниць лнр-днр, формуватиме виборчі комісії і контролюватиме їх діяльність і підрахунок голосів - Україна чи РФ (бандити лнр-днр)?

- Конституція України в положеннях про вибори передбачає:
а) "...мають право на свободу об'єднання у політичні партії... (Стаття 36 Конституції України). А РФ і Пушилін допустять до виборів заборонені там ..Свободу, ОУН, Сі-14, Нацкорпус, Правий сектор, "Укроп" до виборів в ОРДЛО? А спостерігачами? А членами виборчих комісій? А хто підтриуватиме правопорядок на виборах - МВС України, чи МВС РФ разом з міліцією лнр-днр і за чиїми законами буде "порядок"підтримуватися?
б )Конституція України гласить- "Ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян чи обмежений у правах за належність чи неналежність до політичних партій або громадських організацій". А перелічені вище партії заборонені в РФ і в ОРДЛО...
в) "Членами політичних партій можуть бути лише громадяни України" ... " які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років."(Конституція). А якщо влада України не буде організовувати вибори, а сепари і РФ, то як проконтролювати, щоб у виборах не брали участі громадяни РФ, малолітні і громадяни з паспортами так званих "лнр-днр"?
г) А як можуть брати участь у виборах антиукраїнські партії, що нині діють і "владарюють" на території ОРДЛО, коли стаття 37. Конституції України гласить - "Утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, забороняються."
д) А як Штайнмайер, Путін, Пушилін, зможуть обійти Ст. 37, де чітко виписано наступне: - "Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань" - до виборів, чи після ...??
е) " Стаття 77. Конституції ..Позачергові вибори до Верховної Ради України призначаються Президентом України і проводяться в період шістдесяти днів з дня опублікування рішення про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України". Так хто призначатиме вибори і за чиїми законами - Зеленський, Путін чи Штайнмайер?
є) Ст. 78 Конституції України - "Вимоги щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності встановлюються законом." Хто перевірить і підтвердить - МВС України, чи РФ, чи Штайнмайер?

Одним словом - я виконав ту частину "домашнього завдання" замість офіційних осіб. Тепер залишилось пред'явити ці питання РФ, і лише після отримання від неї позитивних для інтересів України відповідей і не "гратися в штайнмайера", чи виносити його формулу на розгляд в Нормандському форматі", а продовжувати перемовини в будь-яких форматах. Невирішення цих питань - буде САМООБМАНОМ і дитячою НАЇВІНІСТЮ з Української сторони, та й губить всякий сенс!!!
Пора Україні активізувати свою позицію і висувати ініціативи для обговорення, а не плентатися у хвості путінських...

МІЖНАРОДНИЙ аспект
Однозачні відповіді РФ на ці запитання однозначно й прояснять позицію РФ - чи вона виступає перед УСІМ СВІТОМ на цьому етапі війни дійсно миротворцем, чи просто водить за ніс ЗЕлену владу України * (бо з Порошенком - то був однозначний договірняк)! Та й Світ урешті визначиться - від кого ж так вони "втомилися"! І від чиєї брехні? І тоді й прихильникам Путіна на міжнародній арені крити вже буде нічим!

Володимир Пилипчук, політик, науковець, громадський діяч
Інф. із сторінки автора у Facebook

Коментарі

 

Коментарі  

 
+1 #2 Varnak 23.09.2019 16:03
Вибачте, в першому моєму коментарі трапилася помилка, а саме, цитований в коментарі текст взято зі статті блогера Павла Казаріна "Зеленський охоче йде на те, щоб Москва і Європа почали дружити проти Києва"
https://gazeta.ua/blog/52258/zelenskij-ohoche-jde-na-te-schob-moskva-i-evropa-pochali-druzhiti-proti-kiyeva
18.09.2019
Цитувати
 
 
+1 #1 Varnak 23.09.2019 15:27
"Сам факт існування цієї проблеми є свідченням неякісно проведеної українською стороною підготовки юридичних аспектів переговорного процесу і послідовності кроків у цьому нвпрямку...з Порошенком - то був однозначний договірняк"
Володимир Пилипчук, політик, науковець, громадський діяч (!!!)

"Вадим Пристайко стверджує, що "формулу Штайнмаєра" погодив ще Петро Порошенко в 2016 році. І що нова влада лише виконує старі зобов'язання. Але це не так. Колишнє керівництво країни "формулу Штайнмаєра" вважало неприйнятною. І погоджуватися на неї не збиралося.

Справа в тому, що Мінські угоди укладали в дуже невигідний для Києва момент. Іловайськ і Дебальцеве послабили українську сторону. Російська кадрова армія вже не прикидалася, що її немає на території нашої країни. Україні потрібно було виграти час. Другі Мінські угоди укладали під диктовку Кремля, який хотів закріпити ними порядок капітуляції України.

Другі Мінські угоди укладали під диктовку Кремля, який хотів закріпити ними порядок капітуляції України

Саме тому в тексті угод було прописано, що Україна закріплює в Конституції особливий статус окупованих територій, проводить там вибори, після яких Росія починає виводити війська і передавати контроль над кордоном. Строго кажучи, якщо втілити ці угоди в життя, то Росія домоглася б свого. Збереження контролю над територією, легалізація маріонеток, перетворення Донбасу на поводок на шиї українського суверенітету. Все це дозволило б Кремлю зберегти Україну в орбіті свого впливу і обнулити будь-які спроби інтеграції країни до Європи.

Угоди були підписані. Україна отримала перепочинок. Лінія фронту зафіксувалася, а втрати скоротилися. А потім Київ став шукати можливості для того, щоб змінити порядок виконання "Мінська".

Офіційна позиція колишньої української влади була проста. Ні про яке виконання угод не може йтися доти, поки Росія не виведе свої війська з української території

Офіційна позиція колишньої української влади була проста. Ні про яке виконання угод не може йтися доти, поки Росія не виведе свої війська з української території. Цю позицію МЗС транслював на всіх можливих дипломатичних майданчиках. Європейські дипломати намагалися пропонувати альтернативи (однією з них і стала "формула Штайнмаєра"), але, в цілому, з українською позицією готові були погоджуватися. Санкції проти Росії зберігалися.

А потім в Україні відбулися президентські вибори. Ймовірно, Європа побачила в них для себе вікно можливостей. Зрештою, до 2014 року Російська Федерація жила за формулою "продаємо на Захід нафту і газ, а на виручені гроші купуємо все інше". І ця схема цілком була вигідною для європейського бізнесу.

Повернення російської делегації в ПАРЄ. Заяви Володимира Зеленського про нові переговори. Перший обмін. Підготовка зустрічі в "нормандському форматі". Причому Москва давала зрозуміти, що ця зустріч можлива лише у випадку, якщо Київ письмово погодиться на "формулу Штайнмаєра". Про це, зокрема, заявляв помічник президента Росії Юрій Ушаков.

Якщо колишня влада прагнула до того, щоб дружити з Європою проти Москви, то нова охоче йде на те, щоб Москва і Європа почали дружити проти Києва

Усе, що ми спостерігаємо, - це російський сценарій виконання "Мінська". Відповідальніст ь за який нова українська влада, до того ж, намагається перекласти на своїх попередників. При цьому Володимир Зеленський вголос заявляє про те, що ніякі вибори на Донбасі до виведення військ неможливі. Але що може бути гарантією того, що ці слова не залишаться просто словами?

Україна послідовно виконує всі вимоги Москви. Розводить війська. Веде прямі переговори з Кремлем. Якщо колишня влада прагнула до того, щоб дружити з Європою проти Москви, то нова охоче йде на те, щоб Москва і Європа почали дружити проти Києва.

Я можу зрозуміти, навіщо це Москві. Тому що імперія, колонії і фантомні болі. Я можу зрозуміти, навіщо це Європі. Тому що ринки, витрати і торгівля. Але я ніяк не можу зрозуміти, навіщо це Україні. Володимир Зеленський може бути впевнений, що він увійде в історію як людина, яка закінчила війну.

Але він може увійти в неї як людина, яка її програв."

Євген Дикий
біолог, екс-командир роти батальйону "Айдар"
15.09.2019
https://gazeta.ua/blog/52241/z-legkoyi-ruki-ukrayinskoyi-vladi-vijna-rozpovzetsya-po-vsij-krayini
Цитувати
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити