Активісти кампанії "Не купуй російське!" викривають замасковані російські бренди
До розклеювання і роздачі листівок із закликами бойкотувати російські товари активісти кампанії "Не купуй російське!" додали агітацію проти конкретних брендів. По вихідних вони поширюють листівки біля магазинів, де продаються російські товари із замаскованими під європейські логотипами і назвами. На Майдані Незалежності та Хрещатику молоді люди агітували покупців не купувати товари у магазинах "O’stin", "OGGI" та "Спортмастер", що перелякало власників. Поширення листівок у підземному переході та торговельному центрі викликало нервову реакцію в охорони та адміністрації торговельного  центру "Глобус".

Від молодих людей вимагали припинити поширення та знімання на камери. Охоронець Віктор Дяченко і адміністратор Олена Мамай намагалися вирвати камери та вивести поширювачів листівок, однак ті аргументовано із посиланням на законодавство пояснили, що мають право поширювати листівки й знімати це на відеокамери. Адміністратор не змогла аргументовано це заперечити і погодилась, але охорона викликала міліцію, якої, втім, молоді люди не дочекалися.

Активісти пояснюють свої дії тим, що за гроші, які отримують російські власники мереж магазинів, потім через російський бюджет фінансуються різноманітні газові, сирні, молочні, шоколадні та інші «війни» Росії проти України, які вже стали звичними.
 
Інф. Кампанії "Не купуй російське!"

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити