Телеведучий ТВі Віталій Портников заявляє про погрози на свою адресу. Як заявив журналіст в коментарі Радіо Свобода, вночі йому надійшло смс-повідомлення із британського номера колишнього акціонера ТВі Костянтина Кагаловського.
"Я отримав смс із погрозами і неприємними словами на власну адресу від бізнесмена Костянтина Кагаловського, точніше з його британського номера. Мені ще залишається сподіватися, що хтось скористався цим телефоном, щоб вислати такі повідомлення", – сказав Портников.

За його словами, повідомлення з нецензурною лексикою написане «в пацанському стилі» і закінчується погрозою «поставить на счетчик». «Я не зовсім розумію, в чому сенс такої погрози, тому що з автором цього повідомлення я ніколи не мав і не маю ніяких фінансових стосунків», – зауважує телеведучий.

Журналіст наголошує, що в разі потреби, якщо ця ситуація буде розвиватися, він буде змушений звернутися до правоохоронних органів і повідомити їм номер, з якого прийшло це повідомлення, «щоб захистити не тільки себе, а й пана Кагаловського».

«Однак я залишаю час, щоб зрозуміти, що це було», – сказав Портников.

«Ви знаєте, що я не беру жодної участі в бізнес-конфлікті довкола телеканалу ТВі. І з першого дня цього конфлікту я дотримуюсь однієї-єдиної позиції, що має бути забезпечена незалежність редакційної політики, що в будь-якій ситуації судових конфліктів, які фактично весь час довкола телеканалу ТВі точаться, спочатку між Володимиром Гусинським і Костянтином Кагаловським, тепер – між Костянтином Кагаловським і новими бенефіціарами телеканалу. У цій ситуації має бути забезпечене право журналістів говорити правду», – додав телеведучий.

23 квітня прес-служба ТВі повідомила, що новим генеральним директором телеканалу став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. За повідомленням, новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман. Наталія Катеринчук і власник ТВі Костянтин Кагаловський заявили про рейдерське захоплення телеканалу.

Пізніше з телеканалу звільнилася ціла низка журналістів, які до того оголосили страйк і намагалися вести переговори з новим керівництвом телеканалу.

Інф.: radiosvoboda.org

























Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити