Прибуток компанії піднявся до $2,82 млрд
Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, збільшила чистий прибуток у другому кварталі 2016 року майже втричі. Таке зростання пояснюється, зокрема, збільшенням доходів від реклами на 63%, до $6,24 млрд.
Про це повідомляє ZiK.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток у січні-березні злетів на 186% – до $2,06 млрд, або $0,71 у розрахунку на акцію, порівняно з $719 млн, або $0,25 на акцію, за аналогічний період 2015 року. У I кварталі зростання прибутку склало 195%.

Прибуток компанії без урахування разових факторів піднявся до $2,82 млрд, або $0,97 на акцію, істотно перевищивши середній прогноз аналітиків Уолл-стріт на рівні $0,82 на акцію.

Виручка компанії підскочила на 59% – до $6,44 млрд проти $4,04 млрд роком раніше. Середній прогноз експертів для цього показника становив $6,02 млрд. Близько 84% виручки від реклами Facebook отримала з мобільних пристроїв, в II кварталі минулого року ця частка дорівнювала 76%.
Читайте також: Facebook по-новому відбиратиме "популярні новини"

Кількість активних користувачів соцмережі (активність облікового запису не рідше одного разу на місяць) до кінця червня зросла на 15% – до 1,71 млрд, а користувачів, активних щодня, – на 15%, до 1,13 млрд.

При цьому виручка в розрахунку на користувача підскочила з $2,76 в квітні-червні 2015 року до $3,82 в 2016 році.

Сукупні витрати Facebook збільшилися на 33% – до $3,69 млрд, компанія продовжує нарощувати інвестиції в нові розробки, а також в маркетинг.

Надалі Facebook ставить на відеосервіси і відеорекламу. «Ми бачимо світ, в якому відео займає перше місце, відео лежить в основі наших додатків і сервісів», – заявив засновник компанії Марк Цукерберг під час телеконференції з інвесторами.

Акції Facebook на додаткових торгах у середу подорожчали на 6%.

Інф.: ukrinform.ua

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити