В людині поєднане духовне і тілесне; духовне отримане від логосу: розсудок, мова і здоровий глузд; матеріальне – це людське тіло, що складається з чотирьох стихій. Щоб людина могла бути благою і здібною стати безсмертною, Бог сотворив ії із двох порід: божественної – духовної, безсмертної по своїй суті і смертної - тілесної. Людина двояка: смертна тілом, безсмертна по своїй суті. Тимчасове, тілесне не може керувати безсмертним, божественним.                                           

Аби уникнути чи перемогти зло тіла, людина повинна застосовувати поміч розсудку (розуму). Розум - повинен керувати тілом.
Людський розум є частиною Божественного Розуму, а відтак, пізнаючи себе, людина пізнає Бога. Знання Бога - то шлях вознесіння до Олімпу; тільки через це душа стає благою.
Таке кінцеве Благо тих, хто володіє Знанням: стати втіленням Бога-творця на Землі.  

Завдання, яке дано Богом людині при житті - це навчитися самостійно мислити, та стати творцем-богом, упорядкувавши хаос у собі: за допомогою розсудку і ума, духовна сутність повинна керувати тілесною; пізнаючи себе, пізнати Бога - оволодіти знаннями; як істота подвійного походження, споглядати речі небесні, і в той же час вирощувати і направляти те, що є на землі.
Завдання, яке дано Богом українській нації - це керувати земним проявленим світом, упорядкувавши хаос на Землі, а надалі - у Всесвіті: за допомогою закладеної в наших генах "божественної - золотої пропорції" і знань, складених з пам’яті минулого; не відділяти себе від Богів, своїх пращурів, батьків; стати продовжувачами їхніх справ; нести відповідальність за свої дії перед ними та майбутнім.                                                                                             

Символізм кольорів - це заповіт, даний Богом людині та українській нації:
жовтий – це божественний Вогонь, вища безсмертна Духовність, яка керує та упорядковує хаос;                                                                         
блакитний – це матерія (хаос), вода, земля, людське тіло (що складається з чотирьох стихій), усе сотворене.                                                                       

Вища безсмертна Духовність, божественний Вогонь над матерією – це і є гармонія!
Наші стародавні пращури уможливлювали життя тільки у відповідності з космічними ритмами, тобто існування за Космічними Законами, гармонією між: матеріальним та духовним світом; людьми (мікрокосмосом) та богами (макрокосмосом), які вбачали прообраз матеріальної природи світу в поєднанні: світла і води; небесного вогню і земної речовини; природної зверхності духу (золоте, жовте) над матерією (блакитне, синє).
Адже існує безпосередній зв'язок між синхронністю цих процесів та тривалістю життя окремих людей і етносів. Тому, дуже важливо синхронізувати життєві ритми людей та суспільства з космічними ритмами. Сполучення «жовтий – згори, синій – знизу» відображає божественну гармонію.                                                                                            

Відновимо гармонійне співіснування!
                                                                                                                              
Саме такою, золото-блакитною, була символіка держав Атлантиди і Гіпербореї, відповідною до світогляду та космогонічних і філософських уявлень та високих знань, того часу.  Ми, як нащадки Атлантиди і Гіпербореї, зберегли деякі спільні риси з давньою Батьківщиною: політеїчну релігію, культуру, символи, побудову мови, захоронення у вигляді курганів і пірамід. Їх можна виявити у наступних основних культурах, що існували пізніше на території сучасної України (у хронологічному порядку – Трипільська культура, скіфи, сармати, Київська Русь, Запорізька Січ). Тризуб, як характерний символ Атлантиди, у якості державного символу зберігся і використовувався тільки державними утвореннями на території України.
      
Терміново необхідно повернути рідний стяг нашій країні. Саме цей стяг допоможе залучити поміч наших Пращурів, які чекають нашого звернення до них. Паралельно з нами на землі співіснують душі людей попередніх цивілізацій, які є нашими родичами.

Вищі Сили долучаться до захисту України та народу - своїх братів та сестер.
Те, що органічно поєднує протилежності і є гармонія. Божественна гармонія міститься також і в числових співвідношеннях у найрізноманітніших математичних ситуаціях: комбінаторних, числових, геометричних, це співвідношення  -  "Божественна  золота пропорція". Увесь Всесвіт, засновано на ідеях симетрії та «золотої пропорції».
Золотий перетин вважається найвідповіднішим естетичному сприйняттю зображенням і тому, прапор повинен мати розміри золотого прямокутника, а розміри тризуба - мати рекурентне співвідношення до прапора.                                           

Саме «Божественна - золота пропорція» і є тією секретною зброєю, яку залишили нам Боги – Пращури в наших генах!        

Золотий прямокутник - прямокутник, сторони якого утворюють золотий перетин із співвідношенням сторін приблизно 1:1,618.
Характерною рисою цієї фігури є те, що при відтинанні квадратної частки, в залишку утворюється новий золотий прямокутник.
                                                      
Золотий прямокутник можна побудувати за допомогою циркуля та лінійки:
1.    Малюємо простий квадрат.
2.    Проводимо лінію через центр одної сторони квадрата і протилежну вершину.
3.    Використовуємо цю лінію для накреслення дуги, що визначає висоту прямокутника.
4.    Завершуємо золотий прямокутник.

Спосіб побудови золотого прямокутника описаний тут.

«Світом правлять знаки та символи».
Блакитно-жовтий колір прапора - це розруха.                                            
Жовто-Блакитний - це стяг розвитку, щастя та перемоги! Тільки під цим стягом можна здобути перемогу.                                              
Терміново треба обрати (повернути) саме цей стяг.                                              

Слава Україні!

Сергій Літусь, дослідник історії та релігії

Список використаних джерел:
1. Стаття: Люди - це боги!       
2. Стаття: Атлантида - Україна – Гіперборея.                                                                                  
3. Уривки з книги К. Богуцького «Гермес Трисмегіст і герметична традиція Сходу й Заходу».

Коментарі