Ви часто бачите такі квадратики коду. Зараз вони зустрічаються все частіше і частіше - у рекламі, на веб-сторінках, в описі туристичних об'єктів... Нагадаємо, що цей кодовий квадратик називається QR-код (QR = Quick Response = Швидкий Відгук). Його запропонували ввести японці в 1994 році на заміну звичайному штрих-коду, можливості якого вже не могли відповідати сучасним вимогам.
Тепер QR-код з'являється і на візиткаx. Це зручно, адже, за допомогою цього коду, розміщеного в будь-якому місці візитної картки - на звороті або разом з текстовою інформацією, можна моментально внести всі дані візитної картки в записну книжку Вашого телефону.

Погодьтеся, завжди ліньки "кнопити" в телефон Ім'я, Прізвище, По батькові, кілька телефонів Вашого візаві. А якщо треба внести ще й e-mail, кілька телефонів (робочий, домашній, мобільний), безпомилково записати довге посилання на веб-сайт або профіль у соціальній мережі, тоді це завдання стає надзвичайно складним, довгим і неприємним. А якщо уявити собі, що таких візиток Вам дають відразу багато, наприклад, на виставці або на конференції!
Але якщо ж на візитці розташований попередньо згенерований сірий квадратик QR-коду, то безпомилково внести всі ці дані в записну книжку телефону або планшета стає справою однієї секунди. Як на відео: ПІК - і готово! Чи не правда, це фантастика?!

Пройшли часи, коли QR-код на візитках розміщували тільки гіки (люди, безмірно захоплені високими технологіями). Сьогодні це правило хорошого тону - турбота про Вашого клієнта, ділового партнера, економія його дорогоцінного часу. До того ж, у житті завжди є місце творчості, і навіть такий "сухий" графічний елемент як QR-код може виглядати дуже стильно і привабливо.

Інф.: vizitka.com

Коментарі