Протягом двох років компанія FED спільно з вченими Харківського авіаційного інституту створювали іонно-плазмові двигуни для космосу
Наприкінці 2020 року провели випробовування.
Про це в ефірі Суспільного розповів президент асоціації "Укравіапром" і голова правління акціонерного товариства FED Віктор Попов.
"Буквально наприкінці року ми провели випробовування. Я б сказав, що ми виготовили перший у світі український іонно-плазмовий двигун", — повідомив Попов.

Крім двигунів фахівці створили нову систему охолодження супутників. Самі супутники вже знаходяться на монтажному комплексі стартового майданчику.

"П'ять років займались створенням нової системи охолодження супутників, в тому числі й для міжпланетних перельотів за замовленням Міжнародного космічного агенства. Протягом цього тривалого часу ми відпрацювали не тільки конструкцію, а й технології, та вже здійснили комплектування двох супутників Європейського космічного агенства за замовленням американської компанії", — розповів Попов.

"Ви знаєте, що всі старти суворо розраховані, тож ми чекаємо на політ. Коли це все станеться, ми всюди напишемо "Харків у космосі! Знову у космосі!" До того ж у міжнародному космосі", — каже Попов.

За його словами, система охолодження "принципово нова".

"Вона буде розповсюджена і на охолодження Місячних модулів і так далі, тому є велика перспектива", — говорить керівник АТ.

За його словами, до створення систем залучені як українські, так і іноземні фахівці.

"У нас тривають перемовини, ми обговорюємо умови контракту на 34 супутники", — сказав Попов.

Створення двигунів та системи охолодження відкривають для Харкова вихід на світовий ринок, зазначає голова правління FED.

"Не встигли ми закінчити два проєкти, як уже отримали пропозиції від Туреччини, Китаю, Німеччини. Буквально сьогодні я отримав від В’єтнаму замовлення на 100 іонно-плазмових двигунів. Це велика справа", — говорить він.

Інф.: suspilne.media

Коментарі