Управління зв’язків із громадськістю Міністерства внутрішніх справ України (МВС) підготувало відеоролик соціальної реклами про "Беркут", покликаний створити йому позитивний імідж.
Лейтмотивом  ВІДЕО в УЗГ МВС назвали бажання показати роботу "беркутівців" зсередини, "очима самих спецпризначенців".
У МВС наголосили, що в "Беркуті" працюють лише за покликанням і роблять свою справу, незважаючи ні на що. Повідомляється, що особливо важко доводиться "Беркуту" на масових заходах, бо тут, як стверджують у МВС, їм не можна застосовувати силу. «Їхнє завдання — не допустити зіткнень громадян та кровопролиття, тому правоохоронці виконують роль „живої стіни“», — заявили в прес-службі МВС. У МВС вважають, що негативний імідж «Беркуту» та неоднозначне ставлення українського суспільства до бійців спецпідрозділу викликане «перекручуваннями окремих політиків».

У МВС нагадали, що основним завданням «Беркуту» є затримання озброєних зловмисників.

Відеоролик надіслали на 14 українських телеканалів.

Як повідомляв «Ракурс», більше третини громадян України не визначились зі своїм ставленням до ініціативи розформувати «Беркут».

Інф: ua.racurs.ua

Коментарі