За передвиборчу рекламу на ТБ доведеться платити 500 гривень за секунду
За секунду ефірного часу в кращий для реклами — вечірній час — планують брати 513 гривень, а найдешевшим буде денний час — по 110 гривень за секунду.
Передвиборна реклама на телебаченні на Першому національному телеканалі обійдеться від 110 гривень до 513 гривень за секунду залежно від часу ефіру.
Перший національний збирається брати за секунду ефірного часу в кращий для реклами час (з 21.00 до 23.00) 513 гривень, а найдешевшим буде денний час (з 11.00 до 17.00) - по 110 гривень за секунду, пише газета "Сегодня".


У регіонального каналу «Київ» все в рази дешевше: найдорожчий ефір — у вихідні з 18.15 до 23.15 — по 4,86 ​​гривні за секунду, найдешевший — у робочі дні з нуля до семи ранку і з 9 ранку до другої дня — 2,25 гривні за секунду. «Реклама повинна займати не більше однієї хвилини. Як правило, запускаємо ролик один-два рази на годину, але можна домовитися і на більш часті повтори», — сказали на телеканалі.

Газета також наводить розцінки на рекламні щити. За словами керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, найдорожчі щити — в Києві: від 2 до 6 000 за місяць, причому топ-місцями є Хрещатик і Бориспільська траса. А найдешевші білборди, що розміщуються в селах, коштують до 1000 гривень.    


Інф. Дзеркало тижня       Фото Андрія Товстиженка, ZN.UA

Коментарі