Будь-які операції з нерухомістю зазвичай пов'язані з певними труднощами і розтягуються на довгий термін. Навіть компаніям, спеціалізацією яких є викуп квартир, не завжди вдається оперативно оформити всі необхідні документи. Нещодавно прес-служба української реєстраційної організації повідомила, що процедура реєстрації угод з нерухомістю буде істотно спрощена.
Вже в середині жовтня державні нотаріуси та виконавці будуть мати в розпорядженні повний реєстр прав громадян і організацій на будь-яке нерухоме майно. 
Також вони зможуть користуватися державним іпотечним реєстром та інформацією про заборони відчуження нерухомості.
 
В даний час для того, щоб з’ясувати статус будь-якого об‘єкта нерухомості, нотаріусу необхідно надсилати письмові запити в різні інстанції. Як тільки зміни вступлять в силу, процедура реєстрації буде займати набагато менше часу, так як нотаріус буде мати вільний доступ до будь-якої необхідної йому інформації. Це дозволить зекономити дорогоцінний час не тільки державним службовцям, але і громадянам, які до них звертаються.
 
Нововведення стане перешкодою для шахрайських схем
 
Крім безсумнівного зручності, дане нововведення стане серйозною перешкодою для здійснення багатьох шахрайських схем. Так, при оформленні, наприклад, спадщини нотаріус може на місці перевірити, чи не є даний об’єкт учасником іпотечної програми і які права в даному випадку має заявник. Крім того, доступ до загальних реєстрів дасть можливість виконавцям швидше виконувати примусові приписи судових інстанцій.
 
Таким чином, тепер для здійснення операцій з нерухомістю заявнику або іншому учаснику угоди не доведеться дуже довго чекати, так як всі дії будуть виконуватися досить швидко. Як тільки нові положення набудуть чинності, терміново продати частку в квартирі стане значно простіше. Дані заходи направлені на підвищення якості обслуговування громадян та мінімізацію бюрократичних витрат.
 
Інф.: vkurse.ua

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh