Експерти кажуть, що до крадіжок у фінансових установах причетні банкіри. Однак, співробітники банків запевняють, що це просто неможливо.
Кияни все частіше скаржаться на те, що з банківських сховищ, куди за 4-500 гривень на день (залежить від розміру) кладуть на зберігання цінні речі, вони зникають. Жертви нарікають на клерків фінустанов, але там запевняють, що банкіри забрати нічого не можуть.

37-річна киянка Анастасія залишила в банку 75 тисяч доларів, для чого орендувала сейф у банку на кілька днів. Потім з'ясувалося, що не вистачає 200 доларів. У банку сказали, що довести це неможливо, і відповідальності за зберігання вони не несуть.

"Як виявилось зі скарг в Інтернеті, - в банку це поширена практика. І, швидше за все, причетні самі співробітники - вони беруть по кілька купюр у тих, хто зберігає великі суми", - сказала Анастасія, передають "Вести".

 
На початку року співачка Тіна Кароль теж розповідала, що з її сейфу зникли прикраси. У міліції порушили кримінальну справу, але чим процес закінчився, у прес-службі співачки розповісти поки не готові.

У міліції немає статистики по кримінальних справах, пов'язаних з банківськими осередками.

«Якщо справи і були, то вони вирішувалися на рівні банків", - каже речник київської міліції Ольга Білик.

«Жертви не поспішають повідомляти про зникнення грошей. Адже це можуть бути чиновники, які ховають свої хабарі, чоловіки, що приховують гроші» , - говорить правозахисник Едуард Багіров. За його словами, банківські клерки можуть бути причетні до зникнення цінностей . «Мені доводилося стикатися у своїй практиці з такими випадками. Але буває, що і клієнти навмисно намагаються звинуватити банки в крадіжках. Але й те, і те недовідно - перевірити, що було в комірці, неможливо», - говорить він.
 
Банкіри запевняють, що не можуть бути причетні до крадіжок. Директор департаменту координації діяльності регіональних представництв «Банку Національний кредит» Наталія Рогова каже, що банк не складає опис речей клієнта, і не знає, що саме він там зберігає. Роблять це для того, щоб їх захистити і не контролювати. «У співробітників банку немає можливості самостійно відкрити комірку. Він може зайти в сховище разом з клієнтом, провернути свій ключ, почекати, коли клієнт відкриє осередок своїм (вони різні. - Авт.), і покинути приміщення до того, як клієнт витягне коробку», - говорить Рогова.
 
Як убезпечити себе від крадіжки
 
- У договорі з банком обов'язково має бути пункт про неможливість відкриття сейфа без участі клієнта.
- Сейф має відкриватися тільки двома ключами: один зберігається в банку, другий - у клієнта.
- Слід обмежити кількість осіб, які можуть користуватися коміркою: зазвичай суперечки виникають, коли кілька людей відвідували сейф, не повідомивши один одного.
- Поцікавтеся, як організована охорона сейфового сховища, чи є відеоспостереження. У деяких банках встановлюються нововведення - сканування відбитків або сітківки очі. Однак експерти кажуть: все одно особу клієнта встановлює співробітник банку.
 

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh