Новий проект генерального плану столиці передбачає зміну правил будівництва в центрі міста, будівництво четвертої та п'ятої гілок метро, знесення хрущовок, створення нових робочих місць на Лівому березі та перепрофілювання промзон. Про це розповів начальник комунальної корпорації "Інститут генерального плану Києва" Сергій Броневицький.
На найближчі 15-20 років передбачено будівництво 28 мільйонів квадратних метрів житла, з яких 70% буде на правому березі. Заради цього будуть перепрофільовані промзони, території військових частин, землі сільськогосподарського призначення, хрущовки. Саме на місці старого житла планується побудувати близько 7,5 мільйона квадратних метра житла. "Старі будинки будуть зносити, а на їх місці будувати нові", - наголосив Броневицький.

Згідно із законодавством, генплан міст повинен розроблятися раз на 10-15 років. З моменту прийняття чинного документа в Києві пройшло 11 років. Він вже морально застарів.

"Новий генплан необхідно розробити і прийняти в цьому році, що і буде зроблено. Зараз ми закінчили підготовку проекту цього документа, на найближчому засіданні містобудівної ради його обговорять архітектори, інженери, містобудівники, історики", - зауважив Броневицький.

Чиновник зауважив, що у буферних зонах історико-архітектурних заповідників "Києво-Печерська лавра" та "Софія Київська" заборонене будь-яке нове будівництво.

Проте він зауважив, що будівництво в центрі повністю не заборонене.

Планується ввести обмеження по висотності в центрі Києва до 16 поверхів.

Зонінг центральної частини міста встановить максимальну поверховість для кожного конкретного кварталу.

"Наприклад, на Подолі в певних місцях можна буде будувати тільки до п'ять поверхів. Але якщо ми говоримо про бульвар Лесі Українки, то там причин обмежуватися п'ятьма поверхами немає", - відзначив Броневицький.

Заплановано будівництво чотирьох тунелів. Два з них - Північний і Південний - пройдуть під Дніпром.

Північний простягнеться від Окружної дороги на Оболонь та Троєщину. Південний тунель продовжить вулицю Заболотного і піде на Південні Позняки.

Крім цього, заплановано тунельний перехід, що продовжує Подільський мостовий перехід від вулиці Фрунзе до вулиці Чорновола.

Ще один тунель, який буде побудований, - це продовження нового залізничного моста з Наддніпрянського шосе на вулицю Саперно-Слобідську протяжністю 1,5 кілометра.

Також передбачається будівництво тунелю від площі Перемоги до станції метро "Лівобережна".

"Але це дуже дорогий проект, на нього необхідно близько 7 мільярдів гривень, тому говорити щось з приводу його реалізації рано", - відзначив він.

"Ми разом з містом плануємо в найближчі два-три роки добудувати три станції метро на Сирецько-Печерській лінії до проспекту Правди на Виноградарі. Що стосується п'ятої, Вишгородському-Дарницької гілки, то вона пройде від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Але це перспектива на період після 2025 року", - наголосив Броневицьий.

Зараз генплан передбачає активне будівництво четвертої лінії метро на Троєщину.

Крім того, планується добудувати метро на Теремки з поворотом гілки на Теремки-2 з двох станцій.

У Києві існує дисбаланс між лівобережною та правобережною частинами міста.

На лівому березі живе 40% населення, але там тільки 18% робочих місць.

Ця проблема буде вирішуватись в основному за допомогою створення нових багатофункціональних зон - це діловий центр "Київ-сіті" на Осокорках, промзони біля нового залізничного мосту, біля метро "Лівобережна" і зона площею 300 гектарів на Троєщині на вулиці Закревського.

На найближчі 15-20 років передбачено будівництво 28 мільйонів квадратних метрів житла, з яких 70% буде на правому березі.

Проте на вільних ділянках можна розмістити всього 7-8 мільйонів квадратних метрів житла.

Тому Київ вже через 5-7 років зіткнеться з проблемою браку територій для будівництва.

Заради цього будуть перепрофільовані промзони, території військових частин, землі сільськогосподарського призначення, хрущовки.

Саме на місці старого житла планується побудувати близько 7,5 мільйона квадратних метра житла.

"Старі будинки будуть зносити, а на їх місці будувати нові", - наголосив Броневицький.

Інф.: real-economy.com.ua

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh