Unlimited Web HostingFree Joomla TemplatesTemplate Sales




 
 
 
 

волог.:

тиск:

вітер:

 
 
 

волог.:

тиск:

вітер:

 
 
 

волог.:

тиск:

вітер:

 
 
 

волог.:

тиск:

вітер:

 
 
 

волог.:

тиск:

вітер:

 
Calendar
In the 2012-year note
the following significant dates:

20th anniversary of the handover of the UPR modern Ukraine (August 22, 1992)
10th anniversary of the establishment of a democratic union
"The Ukrainian National Council" (30/11/2002)
130th anniversary of Metropolitan Hilarion (Ivan Ogiyenko) 14.01.1882 - 29.03.1972
130th anniversary of Mykola Velychkivskyi, Chairman of the "Ukrainian National Council", established in Kiev, October 5, 1941 (01/02/1882 - 01/07/1976)
100th anniversary of the Ukrainian political activist, writer Lev Rebet (03.03.1912 - 12.10.1957)
100th anniversary of Oleksa Girnyk, Ukrainian dissident, political prisoner, the Hero of Ukraine (28.03.1912 - 21.01.1978)
105th anniversary of Sergiy Koroliov, designer of the first artificial earth satellites and spaceships (12.01.1907 - 14.01.1966) 

 


 
 

 

 

 

  
 
 
 

 

 


            

 

 
 


 

 

 

 

 

 


 
 
 

PostHeaderIcon Election


Партія регіонів не долає 5%-й бар’єр на виборах у Верховну Раду, - Інтернет-голосування

17 жовтня  на порталі Воля народу завершується онлайн-голосування виборців, яким запропоновано визначитись: “За яку політичну силу ви проголосуєте на виборах до Верховної Ради України?” У Інтернет-голосуванні, розпочатому 6 серпня 2012 року, станом на 17 жовтня взяли участь 3910 чоловік. Згідно з його результатами в український парламент проходять три політичні сили: ОО “Батьківщина” (48,2% голосів), ВО “Свобода” (33,3% голосів) і партія “УДАР” (6,1% голосів). Не долають 5%-й бар’єр: Партія регіонів (3,3%), КПУ (2,0%), “Україна – вперед” (0,4%). Готові проголосувати за іншу партію 2,2% і не підтримують жодної політичної сили 4,5% виборців.
Попередні результати
Інтернет-голосування були оприлюднені 25 вересня. За останні три тижні ОО “Батьківщина” покращила свій результат на 3,6%, а Партія Регіонів – знизила свій на 0,3%.  
 
 

Передвиборча реклама ПР роздратувала понад третину українців

Українців найбільше дратує передвиборча реклама Партії регіонів
Політична реклама, яку партії використовували під час нинішньої виборчої кампанії, не мала досить значного впливу на перерозподіл електорату і зміну намірів громадян підтримати ту чи іншу партію. ЇЇ вплив визнали лише 20% виборців. Про це заявив завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Павло Фролов.
"Вплив політичної реклами на свій електоральний вибір тією чи іншою мірою визнає лише кожний п'ятий респондент, тобто 20%. І це при тому, що рекламу бачили і можуть пригадати понад 90% опитаних", - сказав П.Фролов.
 

Кандидати в депутати витрачають на виборчу кампанію значно більше, ніж офіційно декларують

Кандидати у народні депутати витрачають на виборчу кампанію значно більше, ніж декларують у своїх офіційних бюджетах. Такі результати отримали експерти громадської ініціативи “Звідки?“ після проведення моніторингу фінансових витрат кандидатів у народні депутати.
Аби отримати від виборця голос на свою користь, кандидати вдаються до різних способів – від пожертв на церкву до світлового шоу в дельфінаріях, - йдеться в публікації на Радіо Свобода.   Детальніше
 

Консерватизм українського виборця зумовлює уявлення про оптимального політика

В уяві середньостатистичного українського виборця ідеальний народний обранець є українськомовним прихильником зближення з Росією і непричетним до бізнесу господарником. Також виборець вважає перевагою кандидата-мажоритарника, якщо той може використати бюджетні кошти на облаштування округу. Соціологи дійшли висновку, що за останні два десятиліття виборці стали більш прагматичними і менш романтичними.
Українцям імпонують політики, які виступають за поступові перетворення, а не за швидкі й радикальні реформи. Експерти стверджують, що уявлення про оптимального політика зумовлені насамперед консерватизмом українського виборця. Про це йдеться у статті Дмитра Шурхала для
Радіо Свобода  
 

Party of Regions Does Not Pass In Parliament - Internet Voting

altНа порталі Воля народу триває онлайн-голосування виборців, яким запропоновано визначитись: “За яку політичну силу ви проголосуєте на виборах до Верховної Ради України?” У Інтернет-голосуванні, розпочатому 6 серпня 2012 року, станом на 25 вересня взяли участь 2280 чоловік. Згідно з його результатами в український парламент проходять три політичні сили: ВО “Батьківщина” (44,6% голосів), ВО “Свобода” (33,6% голосів) і партія “УДАР” (6,6% голосів). Не долають 5%-й бар’єр: Партія регіонів (3,6%), КПУ (2,4%), “Україна – вперед” (0,4%). Готові проголосувати за іншу партію 2,8% і не підтримують жодної політичної сили 6% виборців.   Детальніше 
 

Реклама ПР відверто принижує українську мову (ВІДЕО)

Регіонали переконують кримчан, що знання української робить їх тупішими
На думку авторів телевізійного ролика Партії регіонів спілкування українською мовою веде до безграмотності. ПР рекламує себе в Криму за допомогою протиставлення української і російської мов. Зокрема героїня ролика скаржиться на те, що її дитина змішує слова з обох мов. Через це "матуся" переживає, що її чадо виросте безграмотним. "Мій синочок половину слів говорить українською, половину - російською. Взагалі не зрозуміло, на якій мові він після цього садка вчитися буде. Вдома все російською. Так він грамотним ніколи не стане", - робить висновок дівчина з ролика.
 

На кухні не галасуй! Прийди і проголосуй! - Михайло Роль

21 вересня в Києві, у галереї "Карась" було оголошено результати творчого конкурсу на виборчу тематику "АРТ-вибір". Проект, який організований Незалежною Асоціацією телерадіомовників за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, не співпрацює із жодною політичною силою, а має на меті спонукати українців виконати свій громадянський обов’язок. У конкурсі взяли участь громадські активісти, журналісти, представники телерадіокомпаній та студенти, яким не байдуже майбутнє своєї країни.  Проект, у якому чотири номінації: Конкурс слоганів, Конкурс малюнків-демотиваторів, Конкурс аудіороликів, Конкурс відеороликів на дві теми – "Прийди і проголосуй!" та "Не продавай свій голос!", стартував 2 липня 2012 року.
 

Ти продавав не просто голос, ти Україну продавав

Багато відвідувачів порталу Воля народу надсилають на нашу адресу листи та коментарі не тільки у прозі, а й у віршованій формі. Це, свого роду, емоційно висловлена позиція народу щодо ситуації в державі.
Пропонуємо нижче вірш Анатолія Вихруща з міста Тернополя: "Застереження. Вибори 2012 року". Автор вірша прагне пояснити стосунки людини й держави і засуджує виборців, схильних до зради заради винагороди. А. Вихрущ хоче пробудити в цих людей совість і показує, які наслідки можуть бути при зраді. Торгувати найсвятішим – це злочин!
 

Hagglers From Politicians Buys Votes

altБідні люди досить просто стають предметом політичних маніпуляцій.
Маргінали взагалі ніколи не висувають політичних вимог під час передвиборчих кампаній. Їм не відомі поняття: політична конкуренція, чесні прозорі вибори, свобода слова і зібрань, громадянський, міжрелігійний та міжнаціональний мир. На їх погляд це пусті слова, це ніщо. Головне - фізично вижити. Більше того, “прості люди (плебс)” готові віддати будь-кому “ці пусті слова, це ніщо” заради будь-якої подачки з “панського столу”. Для них не важливий розмір цієї подачки, головне, що вона отримана швидко і без особливих зусиль.
 

In Ukraine Is Massive Bribery Of Voters On the System Pyramid - CVU

altКомітет виборців бачить масовий прямий підкуп
Комітет виборців вважає прямий підкуп виборців найбільш небезпечним порушенням для фальсифікації підсумків виборів Верховної Ради.
Про це на прес-конференції сказав голова КВУ Олександр Черненко, якого цитують "Українські новини". "Прямий підкуп виборців, коли вони на руки отримують гроші, є найбільш небезпечним для виборчого процесу. На даний момент це переростає в масове явище, і може призвести до того, що на деяких дільницях вибори будуть просто куплені", - сказав він.
Черненко зазначив, що під час даної виборчої кампанії підкуп здійснюється за допомогою системи мережевого маркетингу, коли існують десятники, сотники і тисячники.
 
More Articles...

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні432
mod_vvisit_counterВчора2759
mod_vvisit_counterЦього тижня432
mod_vvisit_counterМинулого тижня22643
mod_vvisit_counterЦього місяця74191
mod_vvisit_counterМинулого місяця126318
mod_vvisit_counterЗа весь час13833998