Провідний економіст Володимир Пилипчук: То НІКЧЕМНІСТЬ, яка призведе до ще більшого хаосу на залізниці
Сіячі хаосу планують ще й розвал, розкрадання та параліч залізничної транспортної системи!
"Ініціатива" Науково-економічної ради АТ "Укрзалізниця" - чергова маячня, яка розвалить та паралізує залізничний транспорт України! І заявляю це як керівник Комітету ВР України, під началом якого розроблялося АБСОЛЮТНО ВСЕ антимонопольне законодавство України!
Бо черговий (високооплачуваний) іноземний Ейтутіс, професор, секретар дорадчого органу Науково-економічної ради АТ "Укрзалізниця", ліпить чергову і нечувану, провокаційну ідею-нісенітницю: - "Демонополізація ринку залізничних перевезень в Україні є неминучою"!!!

Навіть сучасний досвід застосування ДЕЯКИХ ринкових елементів у залізничних перевезеннях - в країнах Північної та Південної Америки, Європи ДОВОДИТЬ, що повна демонополізація в залізничному транспорті - НЕМОЖЛИВА навіть теоретично, і ніде не вдалася! Вдалася лише квазідемонополізація, з використанням частини деяких ринкових елементів та механізмів!

Для чого ВАМ, ЗЕленим демонополізація Укрзалізниці? Просто - для демонополізації (у вашому розумінні - для розкрадання та паралічу), чи для підвищення ефективності функціонування економічного комплексу України?
Бо для ІСТИННОЇ "демонополізації ринку залізничних перевезень" і впровадження ринкових відносин потрібно, щоб у цій сфері в Україні існувало 4-5 СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ компаній (приблизно рівнозначних між собою за потужностями), які здатні між собою конкурувати за обсяги перевезень, знижуючи тарифи і підвищуючи якість перевезень, поліпшуючи та оптимізуючи графіки перевезень, забезпечення цілісності вантажів і вчасність їх доставок споживачам..
І кожна з них мусила б мати лише СВОЄ окреме: залізничне полотно (колії), рухомий склад (як вагони, так і локомотивну тягу), локомотивні, вагоноремонтні, шляхоремонтні потужності для капітальних та середніх ремонтів, свої ремонтні загони для ремонту залізничного полотна, диспетчерів обслуговування як рухомого складу і відповідну інфраструктуру для наукових розробок та інновацій, служб організації руху. Але кожна з цих компаній все одно буде всередині - вертикально інтегрованою. За таких умов економічна конкуренція між ними (як мета демонополізації) - стала б можливою... Але і то - лише в умовах НЕдопущення змови між ними!

А черговий (високооплачуваний) "іноземний" Ейтутіс допускає, що такі НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНІ компанії, як "Івано-Франківськ-цемент“, "Ferrexpo", "ДТЕК“, "Кернел“ та "Лемтранс", які подали заявки на участь у пілотному проекті й висловили намір закуповувати нові локомотиви (де?, в Укрзалізниці - за безцінь?), зможуть конкурувати між собою та Укрзалізницею?! І це призведе до "демонополізації ринку залізничних перевезень" ???

Заявляю, що запропоноване - ТО НІКЧЕМНІСТЬ, яка призведе до ще більшого хаосу на залізниці, розвалить та паралізує залізничний транспорт і залізничні перевезення в Україні. А в умовах війни, коли роздерибанена "Укрзалізниця" буде поділена і попаде в руки проросійських бариг, то підвезти патрони на фронт, чи передислокувати особовий склад ЗСУ - стане практично неможливим! Заблокують.

Стверджую: доки існуватиме лише одна (монопольна) залізнична колія, то "розтаскування" рухомого складу та тягових потужностей - демонополізація у запропонованому вигляді - МІФ, озвучений "високооплачуваними ейтутісами"! Це - чергова авантюра, ЗЕлений ідіотизм чергових "ейтутісів-новаків"! Здійснена на замовлення Орди та міжнародної мафії! Усе це затіюється лише для того, що розпродавати за безцінь рухомий склад, локомотиви, депо, вокзали у приватні руки і знищити залізничний транспорт під час війни?

Запропоноване призведе до масової корупції в "Укрзалізниці", яка буде основним мотивом у визначенні: - кого, коли, в яких обсягах і на яких умовах, за яким графіками допускати до руху їх рухомого складу по ЄДИНОМУ залізничному полотні (коліях) "Укрзалізниці"!
Чи це залізничне полотно може також поділити: відрізок від Києва - до Фастова віддати "Ferrexpo", від Фастова до Козятина - "ДТЕКу", від Черкас до Одеси - "Кернелу“, від Сум до Харкова - "Лемтрансу" і т.д. А згадані компанії на яких умовах допускатимуть конкурентів на "свої колії"? А хто в таких умовах визначатиме тарифи для споживачів послуг? А з ким, з чисельними власниками "кусочків залізниці"... наприклад, домовлятися "Кернелу", щоб провезти закуплене зерно від Полтави, чи Вінниці, до портів Одеси? І скільки для цього буде потрібними часу?

Те, що я бачу, то ви дилетанти - нездатні для реального вирішення будь-яких, навіть найпростіших проблем держави, а замахуєтеся на подолання проблеми, досі непідйомної для цивілізованих та високорозвинених держав світу, а не те що вам - ЗЕленим. Бо досвід засвідчує - коли ви беретесь за розв'язання будь-якої проблеми - стає набагато гірше, ніж ДО... вашого втручання. Гіркий досвід річних реформ в турборежимі - тому доказ!

"Майстрів", які НЕздатні відремонтувати навіть електричну праску, допускати до ремонту комп'ютера, чи томографа - протипоказано для надій на подальше існування самих цих апаратів! "Рождьонний ползать - лєтать нє можєт"! Правда, зможе..., але якшо скинути його з гори в прірву, що і варто було б зробити!
Я міг би порадити, як вдосконалити ринкові елементи і підняти ефективність функціонування не лише всередині залізниці, але - як одного з елементів системи складного економічного організму країни. Але впевнений, бо не раз переконався, що ви - або не зрозумієте, бо не здатні, або не побажаєте зрозуміти, або спохабите! Бо ви - взагалі не здатні почути інші голоси, окрім своїх. А якщо точніше, то - окрім путінсько-ахметовсько-коломойських...
Тому, єдине ПРОХАННЯ: відновіть хоча б те управління залізницею, яке дісталося нам від "совка", поки є старі кадри, які знають та пам'ятають її. Запросіть до роботи пенсіонерів залізничного транспорту, а не "ейтутісів-новаків". Задійте Антимонопольний комітет для "зниження тарифних апетитів" бариг і ліквідуйте АБСОЛЮТНУ перешкоду цьому процесу - НКРЄ. Бо його завдання - абсолютно протилежне завданням функціям Антимонопольного Комітету, ради чого ми його створювали! Бо ЄДИНЕ, але злочинне завдання, ради чого НКРЕ створювався - сприяти безконтрольному збагаченню бариг, за рахунок "придання законності" грабіжницьким цінам та тарифам монополістів і знищення можливих конкурентів існуючим баригам-монополістам!  
А життєвий рівень народу - звести до нуля, щоб більшість не мала коштів для організації спротиву і лишалася рабами, або вимерла, або емігрувала.

Володимир Пилипчук, політик, економіст, громадський діяч
Інф. із сторінки автора у Facebook

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh