Дії уряду загрожують національній безпеці України, - Рада конституційних громад України
Оскільки вчергове 6 вересня було повторено на рівні президента вимогу до ВР прийняти 10 законів стосовно прискорення примусового об'єднання громад, більшість з яких навіть на думку експертного управління ВР суперечать Конституції, поширюєио Заяву Ради конституційних громад України:
.................
До громадян України,
громадських організацій та партійних осередків,
Верховної Ради України


Заява Ради конституційних громад України
03.09.2016

Останнім часом як на сайті Верховної Ради, так і на сайті Міністерства регіонального розвитку з’явилися чергові законопроекти, покликані прискорити процес примусового об’єднання громад. Зокрема, йдеться про законопроекти «Про засади адміністративно-територіального устрою України», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо добровільного приєднання територіальних громад)», тощо.
Хочемо наголосити, що зазначені проекти суперечать цілому спектру чинних законодавчих актів, перетворюють на фарс виборчий процес, жорстко порушують норми Конституції України.
Автори пропонованих змін завбачливо вважають зміни до Конституції (що мали б узаконити їхні «креативні» підходи) такими що начебто проголосовані, а її чинні норми «необов’язковим баластом». Фактично група осіб в уряді чи в близьких до уряду бізнес – структур узурпувала владу у державі і керує як депутатським корпусом, так і цілими гілками законодавчої та виконавчої влади в цілому. Ніхто з авторів цих законопроектів і навіть цілого спектру вже прийнятих останнім часом неконституційних законів (мовчання Конституційного суду є лише ознакою бутафорності в Україні цього органу), навіть не думає про можливу подальшу відповідальність за такі кроки.
Хочеться нагадати таким горе-творцям законодавства, що український народ не зобов’язаний виконувати неконституційні закони, а будь-який суд України згідно з рішенням Верховного суду ще 1996 року має право користуватися нормами Конституції як нормами прямої дії і не зобов’язаний дотримуватись неконституційних законів.
Вважаємо, що такі дії уряду плодять хаос у державі, загрожують національній безпеці в умовах фактичних воєнних дій.

Хочемо зазначити, що ми розуміємо необхідність зміни політичної системи в Україні в цілому, що передбачає кропітку та повсякденну роботу над спектром основних реформ щодо виборчої, місцевого самоврядування, судової, правоохоронної систем та системи оплати праці. Зміна уряду в даному випадку є лише частковим несистемним кроком.

Водночас, перетворення процесу державного управління на фарс та нехтування базовими принципами державотворення однозначно вимагають для цього уряду негайної відставки.

Від Львівської області Ігор Гурняк, Роман Олексевич,
Від Івано-Франківської області Олександр Вуйцик, Любомир Волосянко
Від Чернігівської області Андрій Кеня,
Від Закарпатської області Андрій Гоца,
Від Запорізької області Володимир Михайленко, Юлія Тютюнник
Від Дніпропетровської області Світлана Дьякова,
Від Хмельницької області Лілія Крайчинська,
Від Кіровоградської області Ігор Степура,
Від Черкаської області Анатолій Ковальов,
Від Одеської області Інна Перун,
Від Донецької області Олександр Лук’янов,
Від Херсонської області Олександр Базилєв,
Від Вінницької області Олександр Коц,
Від Харківської області Андрій Лобян,
Від Луганської області Ігор Запрудський,
Від Київської області Володимир Пархонюк,
Від Полтавської області Юрій Нос

ДОВІДКА:
"Територіальна громада як юридична особа (!) є організацією зі складною структурою ..."

"Таким чином, організація приходить до реєстрації не з проханням, а з правом на своє існування як юридична особа. Саме явочна система створення юридичних осіб знайшла відображення в ЦК".
"Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування (абз.З ч.2 ст.81 ЦК). Слід підкреслити, що суб'єктом створення юридичних осіб публічного права виступають не вищевказані органи, а відповідно держава, АРК та територіальні громади (!), яких, в свою чергу, визнає ЦК юридичними особами публічного права".

Ознаками юридичних осіб публічного права є також публічний характер їхніх цілей, наявність у багатьох випадках владних повноважень чи особливого характеру членства. До юридичних осіб публічного права належать держава Україна, АРК, територіальні громади (!) та створювані ними такі суб'єкти публічного права зі статусом юридичних осіб, як органи державної влади, органи влади АРК, органи місцевого самоврядування, навчальні заклади (університети, інститути, школи, гімназії) тошо. Публічно-правові юридичні особи можуть створюватися також для досягнення господарських і соціальних цілей загального характеру або для задоволення потреб певних груп населення.

Цивільний кодекс України:
Науково-практичний коментар
За ред. розробників проекту Цивільного кодексу України. — К. : Істина. — 928 с
ISBN 966-7613-41-0

  У книзі дається науковий коментар всіх глав нового Цивільного кодексу України. Особлива увага приділяється новелам українського цивільного права. Коментар підготовлений учасниками розробки проекта ЦК.
Видання розраховано на юристів-практиків, економістів, підприємців, держслужбовців, науковців, викладачів, студентів та аспірантів вищих навчальних закладів.

РЕДАКТОРИ ТА АВТОРИ КОМЕНТАРЯ:
Довгерт А. С, член-кор. АПрН України (керівник авторського колективу) — передмова; глави 1, 7, 9, 10, 11, 77; глава 76 (спільно з канд. юрид. наук Цірат Г. В.);
Кузнецова Н. С, академік АПрН України — глави 2, 3, 8; глави 15, 20, 21, 22 (спільно з канд. юрид. наук Кохановською О. В.); глава 49 (спільно з канд. юрид. наук Бодуар Т. В.); глави 47 та 73 (спільно з канд. юрид. наук Котом О. О.); глави 71, 72, 74 (спільно з канд. юрид. наук Безклубим 1. А.); Прикінцеві положення;
Луць В. В., академік АПрН України — глави 18, 19, 52, 53, 54; глави 64, 65 (спільно з канд. юрид. наук Серьогіним О. Ю.);
Мусіяка В. Л., проф. — глави 36, 37;
Підопригора О. А., академік АПрН України — глави 30, 31, 32, 33, 34, 35, 38, 39;
Сібільов М. М., член-кор. АПрН України — глави 48, 50, 51, 63, 66;
Шевченко Я. М., академік АПрН України — глави 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29.
ІНШІ АВТОРИ:
Борисова В. І., проф. — глава 61;
Дзера О. В., член-кор. АПрН України — глави 12, 13, 14, 16; глава 82 (спільно з канд. юрид. наук Отрадновою Л.О.);
Жилінкова І. В., проф. — глави 62, 68, 69;
Калакура В. Я., доцент — глави 6, 67;
Коссак В. М., проф. - глави 55, 56, 57, 58, 59, 60;
Підопригора О. О., проф. — глави 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 75;
Спасибо-Фатеева І. В., член-кор. АПрН України — глава 70;
Харитонов Є. О., проф. - глави 4, 5, 17, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 99.

Інф. із сторінки у Facebook провідного експерта з питань утвердження місцевого самоврядування Ігоря Гурняка

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh